PP e BN enzárzanse nas redes sobre se é posible saltar a lei para declarar BIC o Pasatempo

O muro caído no estanque da gruta do Pasatempo. Foto do blog “Parque del Pasatiempo”

“Engano á cidadanía”, “demagoxia” e poñer “en cuestión ao funcionariado autonómico” a conta da “estreita relación” ou a “relación privilexiada” co PSOE son algunhas das descualificacións que nas redes sociais verqueu o PP betanceiro contra En Marea por sumarse á estratexia do PSOE de facer único responsable da situación do Pasatempo ao goberno galego. Para a dereita, o voceiro de BN- un dos dous grupos de En Marea na Corporación municipal- está a cuestionar o traballo e profesionalidade dos seus compañeiros funcionarios da Administración galega coas súas declaracións.

O voceiro do PP, José Ángel Rodríguez, repetía no seu facebook a estratexia do PP de identificar En Marea con Podemos e acusounos de “entrar también con la demagogia y hacer política muy poco rigurosa” xogando “de mala fe” co Pasatempo. Asegura que En Marea minte a mantenta sobre o Pasatempo e a súa declaración BIC porque “tienen aquí en Betanzos un Portavoz suyo que lo sabe perfectamente porque es especialista también en este tipo de asuntos”. Denuncia que “presentan esta propuesta en la comisión de cultura porque saben que aunque l decisión allí tomada es vinculante, saben también que no se puede dar luz verde a algo que aún no está informado” reprocha.

“Ustedes- por BN- saben que el concello ha registrado muy recientemente la petición de declaración BIC en la Xunta, pero muy que recientemente…. a pesar de las numerosas veces que el Gobierno socialista nos mentía con este asunto diciendo que ya estaba…” prosegue, engadindo que ” ustedes saben que si no existe el informe preceptivo con valoración de esta petición de BIC no se puede dar luz verde a dicha declaración, y claro que lo saben, pero miren, En Marea o Betanzos Novo que son los que los representan aquí tendrán que explicar y supongo que así lo harán en la próxima sesión plenaria de cuál es el procedimiento real, porque resulta un tanto extraño que se realice esta petición con su previo registro antes de la Comisión celebrada y que también antes de saber esto resulte que también el grupo de En Marea ( Betanzos Novo) registre a principios de esta semana una moción en el concello de Betanzos para que se inste a la Xunta a lo que ya se comprometió”.

“Muy demagógico y muy poco riguroso, pero bueno, han decido ustedes de En Marea y lamentablemente jugar de esta manera, y veo que una vez más se suman apoyando al verdadero responsable de esto que es el Concello y actual ejecutivo municipal” censura. Vincula este feito á “‘maravillosa relación’ o estrecha me atrevería a decir que tienen con el Partido Socialista aquí en Betanzos para darse apoyos”. e demanda a BN que “hagan política seria, rigurosa, constructiva y abandonen esa “mala fe” con la que acaban de tratar este asunto y echando al estilo del Sr. Alcalde, la culpa a otras administraciones”. “Sigan jugando al estilo Alcalde de Betanzos” remata o voceiro do PP, que ao inicio da lexislatura mesmo ofrecera os seus votos para facer alcalde ao candidato de BN.

Os aludidos respostaron tamén na rede social. “Se xa rexeita a proposta non digo nada cando teñan que soltar algo de pasta. Son moito estes do PP, polo menos son sinceir@s” declaraba o edil Xosé Vales nunha opinión compartida pola formación.

Advertisements